Btlll merhaba mesajınızı gördüm ben 10 haftalıkken kontrole gittiğmde öncesinde bazı yerlerde 10 haftalıkkende cinsiyet tahmini yapıldığını duymuştum kontrolde doktora erkek istediğimi iki kızım olduğunu söylemiştim sonra tahmin istediğimde çok erken olmaz söylemem deyince acaba kızmı söylemek istemedi diye içm içimide yedi sonra zaten kanamalr lekeler derken bugün ihtimalde olsa %70 erkek deyince bir umut doğdu içime yani demem o ki doktor sizin me istediğinizi biliyorsa emin olmadan tahmin yürütmesi sizi üzebilirde mutlu da edebilir yanıltabilir vaktinizi bekleyin elbet belli olacak hayırlsııyla inş🙏🏻 Allah bizi gönlümüzdekinden mahrum etmesin