Ezel5656- Dlrege hamilelikten önce adet düzensizliği başlamıştı. Uzun süren kanamalqrim olduğu için kan demir vb. değerlerim çok düşmüştü üstüne bide hamilelik suprizi yaşadım . Bu yüzden günde ikiser tane içmem gerekyor maalesef.😢
gamzekck Dlrege valla çok kötü, ama yapicak bir şey yok bebeğim de zayıf olmasın diye içiyorum, benim için en iyisi sulukla içmek oldu ilacı açıp direk ağzıma döküyorum sulukla içiyorum suluk olmasa icemem
suelin Dlrege de doktora belki dogal beslen dicek daha rahat edeceksin çünkü böyle yemek ye hap iç onu kus bi işe yaramıyor kendimden biliyorum zor yani. Ne varsa doğal besinlerde var sen yine de doktorun ile konus o daha iyi bilir geçmiş olsun
Afet24 gamzekck bilmiyorum ama ac karina icince kendinizi kotu hiss ettiyseni yemek yeyip 2 saat sonra Ice bilirsin