Hangi doktora muayne oluyorsunuz ?
Ne sıklıkla çağırıliyorsunuz ?
Doktorunuz dan renkli görüntü istediğinizde veriyor mu ?
Çok sıra bekliyor musunuz ?
Doğum yapanlar ameliyat hane oda ortamları nasıl ?
Hastane çıkış seti veriyor mu (bebek için )?
Gibi şeyleri merak ediyorum detay verirseniz mutlu olurum