Eva-11 Kızlar merhaba en son 8 Ağustos regl oldum .. 3 gün gecikmem var. Ama hiç bir belirltim yok . sizce gebelik olabilir mi yA ☺️☺️
Asye22 Eva-11 benimde adetim bugün üç gün oldu gecikeli benim ikinci o yüzden anlıyorum ben gohuslerin hassaslasiyor ve benim hafif kokulara karşı hassasiyetin var erken gebelik yaptım çift çizgi çıktı kan verdim 209 çıktı pazaretesi yine vericem bence bı kan ver
Mer93 Belirti zaten bi anda ayılıp bayılmalar kusmalar filmlerde oluyor :) normal adet olacakmış gibi hissederseniz öyle aman aman bi fark olmaz göğüslerde farkedebilir belki ama en garanti test verin