EmineDefneGokce benim doktorum çok emin konuşmadığı için hep bi tereddütteyimya . Kanama görünce gittim hemen oda kimyasal deyip gönderiyordu beni . Üzüldüm çok falan öyle zorla baktı da ufak bi kese görüyorum dedi şurda rahmin yan tarafında . Bide rahmim kalp şeklinde benim oda bi faktör bakalım tutunacakmı hayırlısı elimden geleni yapıyorum ben