goncacan Arkadaslar cok kötüyüm korkudan bisey yiyemiyorum midem berbat durumda gece uykudan uyandirdi yemek borum resmen kaynıyor 30 haftalık hamileyim ara ara oluyordu ama bu kadar siddetli degildi hic doktora yarin gidince sorucam ama acil çözüm önerisi olan varsa yardımcı olabilir misiniz ?
Muhasebeci goncacan ballı süt dene canım ama mutlaka sor de una. Hep öyle bana sa lansor hap verdi...
Nadirekapucu Bende aynıydım doktorum gaviscon verdi onu kullanıyorum iyi geldi hatta düzenli kullanınca komple kesti şu an kullanmıyorum 37 haftamdayım Sağlıkla kucağına al inş bebeğini 😊
goncacan Nadirekapucu cok tesekkurler bende isticem ebrarecem sut denedim kesmedi ama gaviscon Alicam hemen deletedmom351 tesekkurler Misskaynak muz denememistim hemen deniyorum
ebrarecem Soğuk süt içmeyi dene bazısı iyi geldiğini söylüyor ama bende gaviscon şıruptan başka birşey işe yaramadı içimdeki ejderha var diyordum gavisconla beraber ejderham evcilleşti 😇
Slha goncacan benimde ole ua bnde 30 haftaligim bu gune kadar hic olmamsti iki uc gun once ishal basladi bugunde yemek borum yaniyo resmen ozellikle tuzlu falan bisey yeyince szndemi ole
BerrinMercanKaraca goncacan basın dik yat yatarken gavisconn yada renne duo iç yoksa süt iç yatmana yakın yemek yeme salçalı yağlı yiyecekleri az tüket ben fark ettim yemek yiyip hemen uzanınca bogazıma kadar yanıyorum yemek yedikten sonra hemen uzanma
goncacan BerrinMercanKaraca yok canm ben yemek yedikten sonra uzanmiyorum ama uykudan uyandiriyo gece yarisi