Burdakileri okuyunca ne boş hissettim kendimii 😁😁 canım ne zaman isterse kalkarım eşim sabah 9.30da gidiyo kahvaltı hazırlamadım hiç bugüne kadar sevmez uyanır uyanmaz yemeyi bende ne zaman kalkarsam iki lokma bişey yiyorum sonra yatağa geri dönüyorum instagram burası takılıyorum 2 gibi görüntülü konuşmalarım başlar annemle falan kahve içeriz kendimi bildim bileli aynı olan sülale dedikodularını yaparız sonra kapatırız ben yine yatarım bakarım saat olmuş 6 bi yemek yaparım halim varsa sonra eşim gelir yemek yeriz yine yatış sonra bi kahve ve yine yatış 😂😂😂 evi robot süpürüyor iki üç günde birde banyoları toz alma vs hallediyorum onun haricinde gerçekten tüm gün yatış 😂😂