Fasulyeemm ben normalde Prof Dr Halil Ibrahim eriyik a gidiyorum kendisini önceden beri tanırım sirinevler atakoy de muayenesi ancak ben Çekmeköy de oturuyorum. İbrahim bey in kızı da ümraniye devlet hastanesinde yine kadın doğum uzmanı merve erbıyık. İbrahim bey tahlillerimi ona yaptırdı kendisi iyi bir doktordur tavsiye ederim ancak sürekli muayene olmuyorum