Esraahmet akışına bıraktım ben anlık ne yaşarsak ona göre karar veririm diye düşünüyorum. Cok doğum hıkayesi okudum kimsenin planı uymuyor farklı bisey oluyor. Korkularım var benim de ama kendimi biseye hazırlarsam daha kötü olcak. En iyisi gidişata göre bakarız diyorum 😁 normal dersin terslik olur ameliyat dersin bi gidersin açıklık iyi yani belli olmaz. Allah herkese kolay sağlıklı bir doğum nasip etsin🫶🫶🫶