syagmurr Zumraninannesi06 rahmimin üstünde hissediyorum. İçerde hareket ederken artık napıyosa öyle bi canım acıyoki yürürken duruyorum🤔 değişik ağrılarım oluyo benimde ama büyüyolar içimizde ondandır diye düşünüyorum
Zumraninannesi06 syagmurr valla bu ben bende dün gün boyu aynı olayı yaşadım çok korkmuştum. Tek değilmişim
motherofcats evet 27de hissetmeye başlamıştım bende dışarıdan da belli oluyor zaten tık tık atıyor karın 35 haftalık olduk şimdi daha net belli