mrvsyma Kızlar benim 6. Haftada başlayan bir salya, tükürük artışım var. Gebelikte görülebilir diyor doktorlar. 15 hafta oldum hala devam ediyor. Bu sorunu yaşamış yada atlatmış biri var mı ? 😔😔 poşetsiz yaşayamıyorum hayat zehir oldu