Gulcann_ ağız mendilini fazla koyun bence. Çünkü kusma falan olunca çok çabuk kirleniyormuş. Ya da yere düşüp batıyor. Fazla koymanızı tavsiye ederim. Kendiniz içinde şampuan, diş fırçası gibi kişisel bakım ürünleri koyabilirsiniz. Birde bir arkadaş tavsiye etmişti bana. Pipet. Özellikle sezaryen doğum olursa kendisi doğrulamakta zorlanmış mesela bişey içememiş. Pipetle içmiş. Koymakta fayda var bence ne olur ne olmaz