Arkadaşlar doğumdan sonra hastane için gecelik mi daha kullanışlı pijama takımı mı?? Ben 1. Doğumumda pijama takimi kullanmistim ama tesettürlü olduğum için pek rahat edememisþim pijamamin ustu kisaydi. Allah nasip ederse 2. Dogumumda gecelik alayim diyorum ama aralık ayında doğum olacak üşürmüyüm rahat edermiyim bilemedim. Sizin fikirlerinizi deneyimlerinizden de yola çıkarak öylr alısveriş yapayım dedim.