Kuzum benim bebeğim de oğlan banada kalbinde parlaklık var dedi bende başka doktora daha gittim o da baktı var ama sıkıntı yaratacak bir şey değil dedi yanında başka etken olmadığı sürece korkma dedi testlerinde normal çıktıysa korkma dedi kuzum korkma canım sağlıcakla alalım bebislerimizi kuzum