Arkadaşlar 21+5 günlük hamileyim. Bugün ayrıntılı ultrasona girdim bebek başının aşağıda olduğunu, kordonun boyun etrafinda olduğunu söyledi. Bebek başı aşağıda olduğu için de net görüntüsünü almam mümkün değil dedi doktor. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Ne yapmak gerek tehlikesi var mı ? Raporuma pazartesi bakacak doktor, ondan önce sizlere sormak istedim