Selinsahinnn Kızlar 25+4 teyiz bebeğimin kilosu 858 gram gözüktü nasıl normal mi sizce sizin nasıldı ? Ve bebek kilo alsın diye neler yaptınız tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim
Edabykl Selinsahinnn gayet normal guzel kilosu 25.haftamda 769 gramdı bana hep az gelirdi kilosu ama 30.haftadan sonra asil kilo aliyolar suan 36+5 olduk 3 kilo olduk
Baharsss Selinsahinnn sata göre 18+6 ultrasona göre 20+6 bebek kilosu 600 gr 24 cm biraz araştırdım sanırım kilosu fazla doktor bişey demedi ama bu bizim için tehlike arz ediyor olabilirmi
Derya Selinsahinnn gayet normal benim o haftada bebeğimin kilosu 690 dı yani endişe etmeyin çok normal bebekler son haftalara doğru çok çok kilo alırlar
Selinsahinnn Edabykl yaa sağlıkla gelsin minik 😍🫶 aynı haftada bir arkadaşım var onun 950 gr çıkmış bende evham yaptım kendi kendime
Edabykl Selinsahinnn yokyok gayet güzel kilosu 30 dan sonra asil aliyolar kilo ama suna dikkat et doktorum dediginden beri dikkat ediyorum ben guzel kilo aliyor fazlada guzel beslenmedigim halde 😂🫣 Hep sol tarafina yat o taraftan kan akisi hizli oldugu icin daha guzel besleniyormus bebek kendini hep sola alistir 🌸
Kedilitazeanne1 Edabykl ya ben hiç bişi yemiyorum ne muz ne kuruyemiş ne et balık. Bence genetige bağlı gibime geliyo babası iri bebeğimde iri. 31haftamda gittim tekrardan 2293 kg olmuş :( çok iri bebek olmaması kanaatindeyim 🤦 baktimda ultrason kağıdına🤷😁
Derya Selinsahinnn ben doğurdum 1 sene önce fakat bebekler kiloyu en çok son haftalarda alır 30-35 arası haftada 1 kilo aldığını bile göreceksiniz🌸
Gulbeyazozgul Selinsahinnn cok normal canım benimki 30 da 1700 dü 30 dan sonra alıyor zaten hemde nasıl alıyor😂😂
Hamideidebesikci 36+5teyim dün kontrolüm vardi 3.600 olmus🙄 özellikle yaptigim bisey yok ve cok seciciyim yiyecek konusunda bakalim hayirlisi
Kedilitazeanne1 Hamideidebesikci al bendende okadar bence yiyip yemediklerimizle alakalı olduğunu düşünmüyorum ya
Edabykl Kedilitazeanne1 Bende oyle hic dikkst ederek beslenmiyorm muz kuruyemis balik hic tüketiyorum ama yinede haftasina gore uyumlu gidiyoruz 3 kilo olmusuz ama sola yatmamin büyük faydası oldu diyebilirim 😂🙈