Sevgili anneler merhaba . Bebeğim 22 haftalık, 2 li ve 3 lü testim temiz çıkmasına rağmen bebeğimin kalbinde leke görüldü .. doktorum geçerse sıkıntı olmayacagını gecmezse doğduktan sonra kalbiyle alakalı sıkıntı olacağını söyledi . Diğer sorum ise bebeğim hiç bir şekide hareket etmiyor ultrasyında öylece yatıyor ve ben gün içerisindede hareketlerini hissetmiyorum kontrolüm vardı bugün
Sinir kas sisteminde sorun mu var acaba dedi doktorum ayaklarını hiç oynatmıyor salıya kadar bakalım başka testler yapacağız dedi . Kalp atışı ve ölçümlerinde hiçbir problem yok . Başına böyle birşey gelen var mı 😢