Thaaa merhaba benim iki gebeligimde de varislerim artmistk corap kullandım
Bi akraba min da vajinada varisi vardı ve 42.hAftada normal doğum yaptı tabi,varisi patlattı vajinadaki baya kan kaybetti doktorlar korktu siz doktorunuzla bi görüşün normalde vajinada varis olunca,normal,doğum yaptirmiyorlar ağrı içinde ayakta,çok kalmayın varis çoraplı giyin kan sulandırıcı kullanın kadın doğum doktorunuzu bilgilendirin o sizi yonlendirir