1yenianne Kızlar benim erken doğum riskim var suan 35 haftalık olucam doktora dedim ki ciğer geliştirici iğne vurucakmısınız ? 34. Haftadan sonra vurmuyoruz dedi..Öyle mi oluyor bilgisi olan var mı? Bebeğiküveze alırlar mo acaba
Huzur123 1yenianne 34te vuruluyor başka yerde vurdur istersen kilosu nefes alması iyiyse sana verirler bebeğini hemen
kuzeymomsss 1yenianne 35te 100e vuran sancılarım vardı açılmam ve bebeğim doğum kanalındaydı. Doktorum her an gelebilir diye 35+3te ciğer geliştirici yapmış
1yenianne BBuseY bilmiyorum ya bana öyle dedi bugün 34. Haftadan sonra ciğer geliştirici vurmıyorım dedi
BBuseY 1yenianne dört doz oluyor normalde 2 günde dördünüde oldu 36+3 te doğumu oldu suyu azalmıştı çünkü küvezdede kalmadı gayet sağlıklıydı
baby3_ 1yenianne bi sorun bakalım neden ciğer geliştiriciyi önermediniz hocam diye vardır mutlaka bi sebebi
1yenianne Huzur123 inşallah ya küveze almazlar.Başka yerde nasıl vurdurayım ki bir bilgimde yok doktor ne derse onu yapıyoruz kafam karıştı
1yenianne BBuseY yok değil. Erken doğum riskim var .Bende sordum hocM ciğer geliştirixi olur mı diye yok dedi 34. Haftadan sonra vurmuyoruz hiç anlamadım neyse bakalım hayırlıso🤷🏼♀️
BBuseY 1yenianne sağlıklıdır o zaman başka açıklaması yok 🤗 kilosu iyidir kalp atışları iyidir 🤗🤗 iyi düşün canım yoksa doktor neden yapmasın