Asdfgh00 Kızlar eşim sabah kahvaltıyı dışarda yapalım dedim denizin başında falan bende erken kalkıpta uğraşmayayım dedim poğaça yaptım fırının kapağı kapalı dursa sabaha kadar bişey olur mu acaba şuan biraz açık bıraktım 🤔
Ae1226 Asdfgh00 az soğuyunca ağzı kapaklı bir şeye koy kapat canım koyacağın kabin altına da havlu kağıt ser
Asdfgh00 Daha yeni pişti sıcak ya o yüzden fırının kapağını biraz açtım öyle yatacaktım 😂 sıcak hiç kapağı kapalı fırında bekletmedim bu kadar uzun süre piştiğiyle yenmesini bir oluyordu bilemedim şimdi de böyle yapınca 😁
Asyabuse Taş gibi olur onlar sabaha canım çıkar tepsinin üstünü bezle sar bari poşette de sıcakken nem yapar çünkü
gizemlianne12345 Asdfgh00 ya kaba katmak en mantıklısı yada üstüne havlu tarzı bişi sermek hem Havaş yavaş soğur öylelikle hem sıcak kaba katsan veya dolaba katsan bişi olmaz yada 😅 kaba katıp poşetle üstünü de kapatabilirsiniz kendi neminden yumuşar güzel olur😅
nilsmomy Asdfgh00 bende hep 1 gün içinde tükettiğimiz için fırının içine koyuyorum kaba falan koymadan tepsiyle😂 kurumuyor ama dediğim gibi biz hızlı tüketiyoruz🤷🏻♀️
Seyma_nur1 Asdfgh00 buzluğa at soğuduktan sonra sabah gitmeden çıkar buzluktan erisin biraz fırında ısıt taptaze yeni pişmiş gibi miss🤭