Ozlembb kullandığınız ilacın prospektüsünde kullanım şekli ve yolu yazıyordur . Ayrıca subkutan enjeksiyon yani deri altı enjeksiyon şekli ile uygulanır. Kendimde kullanıyorum 4 gün karından 2 gün koldan yapıyorum . Sürekli aynı yerden yaparsanız ağrı yapar morarma yapar yerini sürekli değiştirerek kullanın. Karından nerden yapıcam derseniz ebenize hemşirenize yada ilacı aldığınız eczacınıza sorarsanız mutlaka yardımcı olurlar. 😊