1yenianne ilk doğumum sezeryan oldu . İğneyi felan hiç hissetmedim . Beş dakika da nerdeyse bişe anlamadan doğumum gerçekleşti . Sonrasında üşüme , titreme geldi . Uyusturıyorlar iğneyle . Etkisi 2-3 saat e geçiyor z. Sonrasında sonuçta ameliyat olduğu için kalkmak zor oluyor. ama bir haftaya toparladım kendimi.doğumdan sınra koridor da bol bol yürümek lazım kendimizi yormadan , daha çabuk toparlanıyor insan