Dmrbs18 Ekonomik kriz olmasa çok erken başlama, nazar değmesin derim. Ama şu krizde her gün her şeyin fiyatı artıyor. Onun için kendi maddi durumunuzu bir ölçün eğer son aylarda maddi olarak zorlayacaksa hastane çıkışı, 1 numara bebek bezi gibi ilk hastane çantasına başlayın, sonra da beşik vs gibi daha masraflı olanlara bakarsınız. İlk başta cinsiyet belli olmadığı için bez vs gibi hastane çantası için gerekli şeyleri alsanız yeterli. Ama hiçbir şeyi şu aşamada stok yapmayın, bez gibi. Bunları bazen bebekler ciltlerinden kaynaklı sorun yaşıyormuş. Ben 25. Haftada başladım. Yıkama, ütüleme derken hastane çantası bitti. Kıyafet nevresimi bitti. Bir beşik kaldı. 30. Haftadayım yeni alacağım 😀