Dmrbs18 ben müslin beyaz zıbın alt açma örtüsü falan aldım indirimde yakalayınca ger şey artıyor bari onları alayım dedim. 13+0 ız bizde 15. Haftada randevum var. O zamana kadar da kendi ihtiyaçlarımı alıcam gümüş kapak depend gecelik falan sonra bebişleri hallederim. Zaten ikiz benimkiler erkenden çantayı halletmeyi düşünüyorum daha erken ağırlaşıcam diye