Yumurtlamadan tam 1 hafta sonra aşırı göğüs ve kasık ağrısı başlamıştı bende de. Normalde hiç adet öncesi olmazdı böyle belirtilerim. Hatta o gün kanda progesteron baktırmıştım belki çıkar diye de hcg baktırdım ama progesteron yumurtlamanın iyi olduğunu gösterirken gebelik negatifti. Yumurtlamadan 16 gün sonra kaset testte pozitif görüp kan vermiştim o gün hamile olduğumu öğrenmiştim. Umarım sizde tez zamanda güzel haberi alırsınız 🤲