Guler0111 İdrar yolu enflasyonu için doktor monurol yazdı fakat korkuyorum bi sorun olur mu diye kullanmazsam da düşüğe neden olabilirmiş enfeksiyon. Kullanan var mı acaba
mervebeklevic Guler0111 bana da yazdı tek kullanımlık canım suyla karıştırıp içtim az bi enfeksiyon olunca tek kullanıp yazıyorlar herhangi bi zararı olmadı bende bebeğe zararı olsa doktor yazmaz zaten
Deniz34_ Guler0111 iki kez kullandım canım ayrıcada bagırsak iltihabından iki kezde 15 er gunluk antıbıyotık tedavısı oldum ılk aylarımda enfeksıyon daha tehlıkelı saglıkla gelsinler inşaAllah vaktinde zamanında 🌸