Nimet-scl2
Nimet-scl2 ben böyle saçma bir soru görmedim, ilk neden emzik veriyorsun ki ne güzel ilk oğlun emmiş sana bağlı kalmış ne gerek var emziğe , anneye ihtiyaç duyuyorlar o yüzden ayrılmak istemiyorlar yanında güvende hissettikleri için bebek sadece aç olduğu için yada boşta olduğu için emmiyorki , korktuğunda yanlız hissettiğinde her duygusunda emmek istiyor bu bağlanma