Aslireis bende 6 haftalikkken keseyi gormustum canim 2 hafta sonrada kalp atisi icin gel demisti duymustuk simdi 20 haftalik olduk
Normaldir diye dusunuyorum endiseye kapilip kendini strese sokma canım.
Rabbim hayirli haberler almani nasip etsin insallah.