Cey-cey kızlar 12+3 veya 12+4 de yapılırmı yoksa bir hafta daha bekleyip öyle mi yaptırayım Siz ne zaman yaptırdınız Bide açmı tok mu gittiniz bilgi verir misiniz 💓
femmefleur Cey-cey ben 13+3 de yaptırmıştım. tok gittim. zaten ultrasondan bakıp kam testine yolluyolar
mervebeklevic Cey-cey aç tok farketmiyor beb 18-20 haftalar arasında yaptırmıştım 4lü yaptırmıştım benden doktorum 2li istememişti sadece 4lü yaptırmıştım🌸