SareSumeyra İyi akşamlar kızlar 35+2 yim hapşurunca sanki altıma kaçırıyorum normal mi yoksa açılma falan mı oldu acaba çamaşırım biraz ıslanıyor adetken hapşırınca gelir ya onun gibi oluyor.
Prensesaysima SareSumeyra bende de oluyor eşim cok gülüyor hatta oyle olunca islaklik dediğiniz bildiginiz işiyosunuz bebek baski yaptığı icin idrar torbasina illaki kaciriliyor az da olsa. Normal yani bence acilmayla alakasi yok
Fatma0090 SareSumeyra 30 haftada bende korktum cok şükğr idrar bende hapşurup öksürdükce geliyor 31 im suan su olsa kokmaz kokla bi idrardır su hapşurmadan da gelir sumu die sormamıssın ama yine de aötlemk istedim
SareSumeyra Fatma0090 Çok teşekkürler bende su zannettim ama galiba altıma kaçırıyorum. Çok komik ya ilk hamileliğimde bebek tersti hiç böyle şeyler yaşamadım yukardaydı hep. Bu aşağıya çok baskı yapıyor otururken bişey yok ayağa kalkınca tuvaletim geliyor :)
Fatma0090 SareSumeyra benimde öyle baş aşagı asyada baskı yapıyır yaptıkca tuvalet ihtiyacım oluyor bi damla için bile tuvalete gidiyorum 🤣 oksuruk hapsırık da da kacıyor gecen kactı eşim gülüyor insan utanıyor simdi bnle ugrasıyor insan alınıyor da 🤣