2505 30 norml de önlem alınmazsa hic anlamıyorsun bile benim 34.5 mm den 28mm e düştü bi haftada oldu ve dün kontrole gittim allahtan serklajlıyım rahım agzında dikiş var 10 gün oldu 28 di dün rahım agzı uzunlugum hiç kalmamıs içten acılma olmuş suan sadece dikiş tutuyor ve bebek baskı yapıyor dopmak için 31 haftalıgım buarada. Ve gecen sene 23 haftalık bu sorun yuzunden erken doğum yaptım iziklerimi kaybettim herşey yplunda bi sorun yokken enfeksiyon yuzunden suyum geldi ve rahim agzım acılmıstı. Amacım korkutmak değil yaşadıklarımı anlatmak ve önlem aldırtman isteğim benim yaşadıklarımı kimse yaşasın istemem cok dikkat et sürekli uzan iş yapma eğilip kalkma ve doktoruna önlem almasını söyle dikiş atılabilir hiç riske girme uzamıyor da geri benim uzamadı yattım halde progestan da kullan ıhmal etme