Sevgili hamişler benim sokaktan aldığımız kırma çok tatlı bi kızım var. Hamileliğimin yedinci ayına girdim ve hareketleri iyice garipleşmeye başladı. Akşamları yanımda yatardı yanıma gelmiyor. Sokağa gezdirmeye götürüyoruz eve dönmek istiyor dışarda endişeli görünüyor. Evde de bi içine kapanık gibi. Benzer şeyler yaşayan oldu mu. Buna sebep olacak bir travma yaşamadı. Durup dururken böyle bi ruh halimde on gündür. Acaba hamilelikle mi ilgili? Tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim 🙏😊