Arkadaşlar merhaba ben 3 gün önce normal doğum yaptım epidural anestezi ile. 3 gündür idrarımın geldiğini bile hissetmeden kendi kendine akıyor. Bir şey aktığını hissedince anlıyorum fakat tutamıyorum da. Böyle bir durum başına gelen varsa bilgilendirebilir mi? Neden?