Dogukoo almışsınız ya işte 6 kilo sorun nerede burada 🤷🏻♀️😅 bende 34 haftalik hamileyim 7 kilo aldım yani zaten olmasi gereken bu doktorlar maksimum 10 kilo alın diyorlar ustu sağlıksız asıl. Bebeklerimizin gelişiminin bizim aldığımız kiloyla hic bir ilgisi yok zaten .