hafsa2020 Kızlar doktor normal dedi ama sizinkini de merak ettim kaç kilo bebişleriniz:) 2 buçuk kilo bebişim 49 cm 💓
mgmg1 36+5 teyken tam 3 kiloydu canım benim de, şuan 37yiz, doktorum haftaya doğsa süper olur dedi kg açısından, bakalım❤️
hafsa2020 mgmg1 hadi hayırlısı cankm benim de doğana kadr 3 kilo olsa yeter aslında ama asıl önemli olan sağlık sağlıklı olsunlarda💓
MelikeHayrunnisa Kızlar benim bebişimde 25.haftada 840 gr dı şimdi 27+5olduk kaç olmuştur çok merak ediyorum. Nedense büyümeyecek gibi geliyor yaa😔psikolojim bozuluyo böyle düşününce. Elimden gelse her hafta ultrasona gircem🙈😀
hafsa2020 MelikeHayrunnisa büyüyo büyüyo bende öyle sanıyordum ama 30 dan sonra özellikle hızlı büyüyorlar canım takılma 😊
Durgunsu 35+4 de 3200 gr dedi doktor iri bir bebiş olacakmış haftaya kontrolümüz var daha çok kilo alırsa sezaryene yönlendireceğini söyledi ve ben kararsız kaldım sezaryen konusunda:(
hafsa2020 Benimki minanak olcak galiba hafif olck yani boyu 49 cm ama iyi dedi doktor iyidir herlade 😊 bide alttan ilkkez muayne oldım nst de az az sancım çıktı ama neyseki açılmam yokmuş henüz😊