Papatyaa_01 Gulsurmeli detaylı ultrason yaptıracağım vakti gelince ama ikili testte biraz kararsız kaldım :)
mervebeklevic Papatyaa_01 valla canım ben yaptırdım. Hep kararsızdım cok şükür temiz çıktı. 4lü istedi doktor benden 2li 3lü vs istemedi. Yalancı pozitif cok çıkıyor onlarda dedi doktorum. ama şimdi diyorum bir hafta boyunca o stresi yaşamaya değer miydi… Ne olursa olsun vazgeçmeyeceğim yavrumdan sonuçta tamam kendini ona göre psikolojini ayarlıyorsun ama.. gerçekten içinden ne geçiyorsa onu yap…
Papatyaa_01 mervebeklevic içimden yaptırmamak geçiyor, çünkü riskli çıksa bile o cana kıyamam aldırma gibi birşey yapamam, ama bi taraftanda yaptırsam en azından bişey varsa bile hazırlıklı olsam diye düşünüyorum 3 haftam var karar vermek zorundayım 🙄
mervebeklevic Papatyaa_01 yaptır o zaman sürekli bu düşünce ile yaşamaktansa icin rahat eder en azından canım