Merhabalar arkadaşlar.
Sgk tüp bebek raporu çıkaran varsa yardımcı olabilir mi acaba.
Genel şartları sağlıyoruz (yaş, prim vs ) ama evlilik 3 yıl olmadı. Erkekte 5 milyon altı spermde yıl şartı aranmıyormuş. Bazı yerlerde ileri hareketlilik 5 milyon altıysa diyor, bazı yerlerde toplam sperm sayısı 5 milyon.
2 aşılama süreci de yaşamadık.
Bu şartlarda rapor alabilir miyiz biz ?