merve_014 merhaba hanımlar bir saat önc iki dilim pizza yedim içinde haliyle sosis sucuk vardi ustu kızarsada altı tam kızarmıyo çiğ tüketmedim ama yinede içim rahat etmedi internettede toksoplazma olunur yazıyo bana yardımcı olurmusunuz?
Deletedmom_8 merve_014 bir seferden bişey olacağını sanmıyorum. Arada bir bende yiyorum iyice pişirip. Çok şükür şimdiye kadar bir sıkıntı çıkmadı. Sürekli tüketmemek lazım ve çiğ olmamasına dikkat etmek lazım
asetonluoje merve_014 o kadar etkilemez bence. Çiğ sucuk pişmemiş köfte iyi yıkanmamış meyve sebze ve kedi dışkısı toksoplazma yapar
Cgdm34 merve_014 canım bır seferlıkten bır sey olmaz korkma sureklı yersen sıkımtı olabılır bıde sana tavsıyem dısarda bu tarz seylerı yeme canın cekıyorsa da kendın yapmaya calıs en azından pıştıgını bılırsın ben oyle yapıyorum doktorum bana sakım tuketme yanı nefsın kırılsın dıye bır ıkı defa yıyebılırsın ama dıkkat et demıstı yada cok ıyı pişir demıstı 👍
merve_014 Deletedmom_8 normalde evde yaparken iyice pişiriyorum heryerini sıcakken yedim sucuklar ince hepi topu iki dilimde 4 5 tane vardı üstleri pişmişti altına ısı geçmişmidir acaba keşke yemeseydim pişman oldum ya 🤦🏼♀️😑
merve_014 benimmdunyamm toksoplazmanız pozitifse etki etmiyomuş vücutta bakteri olduğu için benim negatif çıkmıştı
asetonluoje merve_014 benim pozitif çıkmıştı , daha önce 1 kere geçirirseniz ömür boyu bağışıklık kazanıyorsunuz
merve_014 benimmdunyamm gebeliğin başında kan testinde zaten hepsine bakıyolar bende ordan öğrenmiştim
asetonluoje Bbhr0_ benim de kedim var , o yüzden toksoplazmam pozitif çıkmıştı. O yüzden tuvaletini de temizliyorum çiğ de yiyorum 🙈🙈
Senazeynep34 asetonluoje çok şanslısın. Ben kızımdan mecbur ayrıldım. Annemde kalıyor şuan. Ama 47 günümüz kaldı. Sonunda kavusucaz az kaldı 🥰 diyorum ki kızım gelsin ikinci hamilelik düşünürsem bu hastalık.pozitid olsun diye hamilelik öncesi ugrasicam. Bu kadar ayrı kalmak o kadar zor ki. Canım yavrum