Merhaba Güzel anneler🧡 ikinci defa anne olacağımı öğrendiğimde indirdim geri uygulamayı, birşeyler okumayı çok seviyorum, buraları..
Benim planlı ikinci sezeryanımdı, ilk oğlum da sezeryan olduğu için 4 yıl aradan sonra tekrar sezeryan oldum. Şunu rahatlıkla demeliyim ki ikinci sezeryan çok daha kolay🙏🏻 asla ama asla korkmayın. Bir taktik öğrendim sezeryan sonra ilk ayağı kalkıyoruz ya sonraki her uzanışımız biraz oturur pozisyonda olunca rahat oluyormuş denedim mükemmel sonuç aldım, ilk gece desteksiz yatıp kalktım, dikkatinizi çekiyorum oturur pozisyonda 👌🏼 bundan sebep mi bilmiyorum ilk ayağı kalktığımda annem hasta bezimi giydirdi ikincisini kendim giydim hemde külot bez. Eğilip kalktım bu mucize gibi geldi bana çünkü ilk sezeryanımda 3 gün annem giydirmişti beni🙈 ne olursa olsun kesinlikle cırtlı bez tavsiye etmiyorum nasıl bir rahatlıkmış depend külot bezzzz🙏🏻 aklınızda bulunsun.
Ameliyat arkadaşlar çok rahattı, epidural anestezi oldum yine olsa yine olurum, ne o iğne korkutsun sizi ne başka birşey sinek ısırsa daha çok acır canınız o derece acısız, özel hastane olduğu için sondayı da uyuşturulduktan sonra taktılar sıfır hissiyat👌🏼 herşey çok güzeldi bebeğimi gördüm yarım saatten önce bitti herşey odaya çıktık. 2 saat sonra bebeğim geldi herşey iyiydi sonra….
38 haftalık 4100 gram ağırlığında ikinci oğlumu aldım kucağıma, sezeryan olduğu için önce meme sonra mama vermeye çalıştık yok çocuğum boğuluyor, kusuyor ağzından köpükler çıkıyor. Bir, iki, üç defa olunca hemen yoğun bakıma alındı, haber geldi bebeğimiz sezeryan esnasında amnion sıvısı ile birlikte yoğun bir şekilde kan yutmuş! Midesi şişmiş ve hazımsızlık başlamış, aynı akşam 2 defa midesi yıkandı, yoğun bakımda kalması gerektiği söylendi biz taburcu olduk bebeğimiz kaldı, kendimi hep pozitif düşünmeye yordum, evet herkesin başına gelebilirdi, bu da geçecek vs derken 6. Gün teslim aldık bebeğimizi, herşey güzel ben iyileştim bu sayede, bebeğim yanımda bugun tam 20 günlük olduk. Ameliyatım çok kısa sürede iyileşti annem izin verseydi 3. Gün evimi süpürür silerdim o derece ☺️
Bir sorunumuz var bebeğim ciddi derecede kolik bir bebek.. varsa tüm tavsiyelerinize açığımm🙏🏻 burada geçirdiğim 9 ay için hepinize çok teşekkür ederim, herşeyi paylaştık, anlattık.. Rabbim evlat isteyene hayırlısını nasip etsin. Olanları da size bağışlasın 🤲🏻🧡