Anneadayi1 Kizlarr selam.. 15+1 haftalik hamileyim. Kasıklarımda aralikli ama cok siddetli agri oluyo 2 gundur cekiyorum bunu. Kanama filan yok normalmidir bu kadar agrimasi acaba yasayan varmi??
Busraa96 Anneadayi1 bende 31+4le aynı şikayetle hastaneye gittim. Nstye bağladı doktorum idrar tahlili yaptı vajinal enfeksiyon olduğunu ve bu kaşık ağrılarımın sebebinin enfeksiyondan olduğunu söyledi istersen bir doktoruna söyle enfeksiyon önemli
Anneadayi1 Busraa96 yarın özel haatneye gidicem muayene icin bakalim ne diycekler pazartesi kendi doktoruma giderim diyodum ama bekleyemiycem insallah enfeksiyon yoktur tesekkur ederim
Mutluuygungelen Ben de 16+1 im kasık ve bel ağrım vardı kontrole gittiğimde rahmin büyüdüğünü ve normal olduğunu söyledi doktorum
Anneadayi1 Mutluuygungelen o sebeptende olabir tabii ama cok fazla agrim var surklide idrara cikiyorum enfeksiyondan korkmadim degil.