Kızlar bugün konrtol vardı değerlerim hap kullanmama ragmen yükselmeye devam ediyor.Ptesi tekrar kan vermeye gidicem böyle devam ederse bebeği alırız dedi doktor yoksa da 37. Haftada kesin sezeryanla alırız beklemeyiz dedi.Bu 3 gün içinde fırlama ihtimalı varmı acabaya da var mı benim gibi böyle başına gelen.Yine moreller bozuk döndük😣