Seymaben 10 gün oldu doğum yapalı ve evde biz terliyoruz. Ben de sizin gibi düşünüyordum ama gazı oldu bebişimin. Atlet, alt üst takım ama alt pijamasını iki tane giydiriyorum, üstüne bir de tekrardan çorap giydirip müslin bez ile yarım kundak yapıyorum ve son olarak triko ya da polar battaniye örtüyorum üstüne. Sadece bir gün bunları yapmadım diye kıvrandı yavrum gaz sancısından