umut123_ Kızlar adetime 7-8 gün kaldı ama inanılmaz derecede kasık ve bel ağrım var ayakta duramıyorum. Doktor kontrolünde duphaston başlamıştım yarın bitiyor. Adet öncesi bu kadar ağrım olmadığı için adet belirtisi diyemiyorum lütfen yardım edin
Naz12- umut123_ Yani hamilelikle regli belirtileri aynı olduğu için ayırt etmek zor erken gebelik testi ya da kan vermeniz iyi olur, erken gebelik testinde çıkmasada kanda çıkar
Samta umut123_ benim de aynısı. Yumurtlama gününden 6 gün geçti. Dünden beri aynı ağrılar var bende de. Umarım hamileliktir 💕🧚♀️💕
umut123_ Samta başka belirtiniz var mı, umarım hamileliktirr. Zaten bu ağrı regl öncesi ağrısıyla kıyaslanamaz böyle bir şey yok
Naz12- umut123_ regli öncesi 6 gün önceye kadar herhalde sonuç veriyordu ya 6 ya 5 tam hatırlayamadım
Canselbr umut123_ ay gerçekten 1 haftadır anlattığınız agrıları bende yaşıyorum adete 5 gün kala test verdim 2 çıktı sonuç negatif ama böyle bir agrı regl agrısı olamaz imkansız yanii bacaklarıma kadar vuruyor uyutmuyor bile
umut123_ Ayytacc benim normalde adetim düzensiz ama bu ay duphaston kullandığım için daha çok ümitliyim 🙏🏻 inşallah önümüzdeki hafta test yapacağım güzel sonuçlar gelir
umut123_ Canselbr iki düşüğüm var ikincisinde gecikmemin 5. Günü negatifti 1. Hafta sonrası pozitife döndü. Aslında negatif çıksa bile tam olarak 1 hafta sonra testleri tekrar etmek gerekiyor. İnşallah sizdede vardır