Hulya2626 Kızlar 13 haftalık gebeyim evde tansiyonumu ölçüyorum tansiyonum normal ama nabzım 95-100 çıkıyor. Doktora sordum ama normal dedi siz de durumlar nedir? Normal mi ben de mi bir anormallik var acaba?