Ben oğlum da günde 3 tane içtim ama 9 ay boyunca değil toplasan 6 ay falandır solunum sıkıntısıyla alakalı bir durum olmadı çok şükür hala da yok. Bu gebeligimin başlarında da içtim günde 3 4 tane ilk 4 ay sonra bıraktım bianda bı daha elime almadım nasıl yaptım bilmiyorum ama bıraktım ve çok iyiyim enerjim yerinde kendimi sürekli sigara kokuyor gibi hissetmiyorum evimin içi bı kere çok daha güzel kokuyor biz eşimle birlikte bıraktık bidaha da söz verdik elimize almicaz diye çok şükür almadık da. İnşallah istiyen herkes bırakır