Sevgi123__ Laddy desing diye bir sayfa var ödemesini yaptım 500₺ ürün 6 aydır elime ulaşmadı ben yansım siz yanmayın yeni anne adayları var ise sakın sipariş vermeyin o sayfadan
Rapunzelinanasi Sevgi123__ ay burada da dolandırılan varmış o sayfadan. Arama kısmından baktım şimdi. Ben genelde bir şey almadan önce forumun arama kısmından sayfa ismini aratıyorum mutlaka bir yorum oluyor. Geçmiş olsun size 🙏🏻
Fatma0090 Sevgi123__ azda degilmiş kuzum allah yedirmeyi nasip etmesin onlara elinde gönderdine dair dekont faln varsa şikayet mi etsen acaba
Sevgi123__ Rapunzelinanasi doğuma 1 hafta kaldı ve hala ürnlerim eksik kaldı yeniden almak zorunda kaldım şuan hamile halimle o para helal olmasın onlara zıkkım olsun ben yandım başkası yanmasın🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤦🏼♀️
Rapunzelinanasi Sevgi123__ uygun da değildir o ürünler çok üzüldüm gerçekten ifşalarla gerekiyor öyle yerleri
Kleopatra- Bunları şikayet etsen de bir işe yaramıyor nedense. İnsanın elinde avucunda ne varsa sömürmeye çalışıyorlar. Yazık günah bu zor zamanlar da insanların günahına giriyorlar öyle ucuz bir para da değilmiş üstelik.