Senzeliha 3 gündür bebeğim az hareket ediyor 1 yada 2 diyebilirim bugün sabah etti birde normalde güzel güzel vuruyordu 3 gündür yok öyle. 1 2 defa tamm. 26 haftalık hamileyim. Normal mı ki. Birde diyorum pazar düğün vardı bir iki oynadım yorulmuss olabilir mı ki. Ilk gebeliğim birde
Deniz2961 Senzeliha olabilir cnm uyku duzenlerı olusuyor sen yorulduysan ondanda hissetmiyor olabilirsin dinlen cıklta ye harekete gececektr Hee illa kafama takıldı VS diyorsan gt saglık ocgna kalp atsini dinle
deletedmom351 Senzeliha Düzensiz hareketler normal hiç etmediği zaman bi doktora yada sağlık ocağına gidin
Albatros3501 Senzeliha canım ben ağlama derecesine gelmiştim aynı senin gibiydi doktora da söyledim endişelenme bebeğin gayet iyi normal bunlar dedi.
Muhammedamine Senzeliha 26+3 haftalığım benimde öyle canı isterse oynuyor dün çok az oynadı ama yüksek sesli bir müzik olursa ortamda çıldırıyor minik adam . Doktorum henüz düzenli bir hale gelmedi hareketleri dedi 29-30 haftalarda düzelecek dedi
Melhaercan Senzeliha bende 26 haftaligim bazen bebişler uyuyormus ama ben hiç deng gelmedim 7 24 haraket halinde paşam maşallah belki sizinki uyuyor