Hareketvakti Kızlar kullandığım bio oil yağı alerji yaptı sanırım kırmızı kırmızı benekler çıktı çok korkuyorum bir şey olur mu 😔 kaşıntı yok sadece isilik gibi oldu göbeğim
Kleopatra- Hareketvakti Bazı kişiler de alerji yapabiliyor oda hava sıcak olduğu içindir. Geçer korkulacak birşey değil. Gece yatarken sürün ama sıcaksa eviniz gece zorlanıyorsanız kullanmayı bırakın bence
Reyhansahin Canım havalar çok sıcak o yağ kışın soğuk havalarda sürülmesi gerekiyor yazın lierac kullanıyorum kışın bio geçiyorum
Hareketvakti Reyhansahin hava çok sıcak ama aklıma gelmedi alerji olacağım sağolun kullanmayı bıraktım bende 😔
Hareketvakti Kleopatra- evet urfa da yaşıyorum ve çok sıcak o yüzden olacağını düşünmemiştim bir daha sürmem zaten sağolun 😞
Hareketvakti Nihalilhann herhangi bir sıkıntı olmadı değil mi içimi rahatlattınız Allah razı olsun ☺️
Nihalilhann Hareketvakti yok olmadı kaşıntı da olmuştu hatta bende korkmuştum ama sıkıntı olmadı başlarda vücut reaksiyon gösteriyormuş sonra alıştı geçti
Hareketvakti Kızlar peki bu sıcak havalarda hindistan cevizi yağı sürsem sonuç yine aynı mı olur acaba 😊
Dilos6342 Hareketvakti bio oil bende de yanma yaptı çatlayan yerlerde özellikle zaten catlamayi da durdurmadi ve engellemedi. Hindistan cevizi yağı öneririm 👍🏻
Reyhansahin Canım sıcak havalarda yağ sürme alerji olur losyon tarzında bir nemlendirici sürsen yeterli olur zaten