Zehramelekikra kanama dediğin şey kırmızı mi canım yoksa kahverengi mi. Benim basıma kahverengi olarak geldi progestan kullandım ve igne vuruldum size de vermesi gerekirdi. Vermemesi garip olmus. Üstelik acile gittim doktorum arandı o şekilde reçete yazıldı yani. Cok önemli bir şey kanama diyorsunuz. Acile tekrar gidin riske atmayın derim