Lamiye1997 31 haftalık hamileyim heç bisey hatırlamiyorum hafızem silinmiş gibi bilmiyorum cildirdimmi deli mi oldum artik bebeyime bu haylimle Bakamayacagim neden Boyle oldum ben gebelikde Boyle şeylər oluyormu?😞 Keçəcək mi yoksa hep boylemi kalcam
Seyma_nur1 Lamiye1997 öyle düşünme canım depresyon olabilir bebeğin için ayakta durman lazım iyiyim deki iyi olasın 🥰
Zehross03 Lamiye1997 Sanırım panikatak geciriyorsunuz sakin olun gecici birsey Psikiyatriye gidebilirsiniz ilac verebilir belki faydası oluyor
Tutiko Lamiye1997 beyin sisi denen seyi yasıyorsundur ara sıra oluyor gecen gece bende oyleydim hep kabus gördüm baska bi dünyaya ısınlanmısım giibiydim aklım yoktu sanki yerinde.. cok yorucu bi gün gecirmiştim endişe insanı cok ypruyor endişeleri bi kenara brakmak lazım bol dua nefes egzersizi spor yap iyi gelecektir nane limon ye taze
Bkmcnkr Lamiye1997 belki psikolojik yada nörolojik ciddi bir probleminiz var. Bunu buradan kimse doğru yorumlayamaz. Bence en yakın sürede bir doktorla görüşün
Kubrar33 Lamiye1997 Unutuyorum herseyııı hatta hamılelıgımı daha ogrenmeden once kargo geldı adama bakıorumm adımı soylıcem unuttumm soyleyemedım adam kubra hanımmı dedı evet dedım o dereceydım vıtamıne basladım gectı cok sukur baktır bıan once varsa ıc bebektede sıkıntı oluyr
Lamiye1997 Kubrar33 b12 ye baktirayim yalnızca? Bende oyleyim hərşey çok kötü gəliyor içimdə bi canlı tawidgmi bele unutuyorum 😞
Camburnu61- Lamiye1997 bende de ilk zamanlar olmuştu çok zorluk çektim . Ama uzun sürmüyor merak etme geçiyor masanın üzerine şişeleri taşıdım eşimle evde tekiz sonra bir gittim geldim diyorum ki kim kaldırdı eşime soruyorum sen mi kaldırdın şişeleri yok diyor orda korkmuştum kendimden yarım saat sonra hatırladım . Daha niceleri var
Lamiye1997 Camburnu61- bende yaklaşık 6 aydır var mal gibi hiss ediyorum kendimi beynim sanki sıfırlanmiş gibi ölmüşmüyüm kalmişmiyim farkında degilim (( sizde ne kadar cekdi
QUEEN088 Lamiye1997 O məndədə olur bezi şeyleri xatirlamıram.Hamilelikden sonra beyin inkişafi yaddaş üçün vitaminler,birde her seher balqozfindiq qarışımı edirler ondan ye
DidemDnnz Lamiye1997 gebelikte unutkanlık olabilir, tek şikayetin buysa sorun değil gebelik sonrası geçer. Ama başka psikolojik sıkıntılar hissediyorsan uzmana görünmende fayda var